bör det inte?

Haha. Jag kollar lite hotell i olika städer i holland för att se vart som kan vara passande för Destine gig, även om jag egentligen redan har bestämt mig vart - har man inget bättre att göra och inte orkar sova så är det så det blir.

Hur som helst är ju praktiskt taget alla holländska sidor enbart på holländska och då kommer det upp en fin liten ruta som säger "översätt med google translate?" självklart tänker jag och klickar på den lilla knappen. Läser vidare om hotell och hittar följande skrivet i texten "hotellet bör inte röka" , tacka google translate ibland alltså.. haha mycket underhållande.


Kommentarer
Postat av: Malin

Alla älskar vi google translate :')

2009-12-06 @ 03:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback