♥ breathing in a new mentality

Det är mysigt ibland, att iförd en söt liten mössa sitta och dricka en kopp te, med tända ljus och snön virvlande utanför. Marken är helt vit här nu, den är så tjock att det knarrar under skorna för varje fotsteg man gör i den, jag gillar sånt. Skrik och skrän musik - som min mor kallar det,  flyger ut ur mina högtalare och jag ler lite till ljudet av aarons helt underbara stämma när den beblandas med höga hjärtskärande och halsdödande toner. Det är underbart med musik, det är underbart med vinter, det är underbart med ljus och kyla och att bli varm när man kommer in. Jag älskar vintern, jag älskar att vara kall och veta att jag överlever även om jag inte är perfekt tempererad hela tiden. För man dör inte av att frysa lite, det gör man faktiskt inte. Jag är inte gjord av glas som spricker när frost biter tag i de tunna glasbitarna, jag är en människa, jag är jag, och jag överlever.
Det gör jag med glädje, jag älskar att överleva.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback