♥ casting such a thin shadow

Vi hade julavslutning idag, och trots att min buss var försenad och jag var väldigt sur hela vägen till kyrkan så kunde jag känna mig lite lycklig när jag väl kom fram och alla små människor stod och trängdes i snön. Musikalarna var ju dock som vanligt inget vidare på att sjunga, hur i hela helvete kan dessa människor bli intagna där? De sjön falskt, i otakt, fel tonart och allt var det nu var, men är det jul så är det jul.

Sen dess har jag lekt med min lilla Isabelle, vi kollade på världens sämsta skräckfilm (tro mig ingen underdrift ...), någon konstig film till och en mysig kärleksfilm med min mor (tillsammans med henne alltså, hon är självklart inte med i den ..). Vi har varit mogna och kastat snö idag också. Vi slängde på oss en halsduk och en jacka och begav oss ut i det snötäckta haninge och kastade och sparkade runt lite mjuk kall snö, jag gjorde faktiskt en söt liten snöängel också! min mor var gullig nog att fixa varm choklad med grädde, lussebullar och pepparkakor tills vi kom in. Såååå ska julen vara, då blir jag nöjd! Tyvärr trodde jag att julafton är på onsdag men tydligen är det inte förrän TORSDAG, how will we survive the week?





Självklart var mina små vänner helt med på att ta bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback