♥ crush

Getting ready to head to Maaaaalin!
Tina har lämnat av mina skor, lånat "flickan som lekte med elden" och fått vara lite lycklig över att jag äntligen har tagit hål i öronen. Jag har druckit hälften av min megakopp med te och funderar på om jag kanske ska sätta på en skiva med David Archuleta ett tag och dansa runt i vardagsrummet till stor njutning av de förmodligen 40 grannarna som har sina fönster mot mitt vardagsrum. Ibland får man väl bjuda lite på sig själv?

Förövrigt är det här min look idag, minus armband, halsband och klocka som jag snart ska utsmycka mig själv med (bara jag som tyckte att 'utsmycka' fick det att låta som om jag var en docka? eller kanske en gran ..).



En söt liten Rolling Stones tröja har jag faktiskt på mig (och ja, jag vet vilka bandet är och har den INTE för att det är en tunga på den ..). Näej, ska jag hinna fixa något mer idag är det nog dags att jag låtar bloggen återhämta sig från mitt onödiga skrivande och tar tag i det hela med skivpåsättning .... eller .. ja ni fattar vad jag menar! David Archuleta here I come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback