Det här är ett godnatt-inlägg.

Min dag avslutas med nymålade naglar, min engelska bok och musik.
Ibland känns det lite småmysigt att bara sitta i sängen och ögna igenom en bok och låta orden fästa sig på insidan av hjärnan, dock läser jag inte så mycket. Jag vill nog egentligen läsa för mycket, jag vill börja på så många böcker och lånar så många, läser några sidor, tills jag har 7 påbörjade böcker och inte avslutar någon av dem. Jag är ingen vidare läsare, jag är mer av en upplevare, men det är jag ganska glad för.

Söt-Christel sa att hon tyckte att vi skulle åka på en resa när jag fyller år, det tyckte jag var lite gulligt av henne. Hon erbjöd sig att boka mina biljetter till Destine också, förutsatt att jag skickar pengar till henne såklart.
Vi diskuterade dumma holländare med råttutseende och pinsamma retweets på twitter. Som tur var är jag duktig nog att inte retweeta, och de flesta av er vet nog inte ens vad det är.

Nu ska jag ta med mitt täcke med små plus på och min lilla kudde och bege mig till mitt rum och fortsätta läsa om Svevo Bandini och allt vad de nu heter i den konstiga boken Leif har gett oss.

Om en timme och tio minuter får jag äta ännu en chokladbit ut min kalender.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback