Ibland undrar man vad facebook egentligen är bra till. Folk tar sig friheten till så mycket och tror att man faktiskt är vänner på riktigt för att man råkar befinna sig i varandras kontaktlista? Så är inte fallet kan jag tala om. Jag har nämligen en kille på facebook som jag inte är särskilt bekant med , och för tillfället verkligen inte vän med. Denna pojk, eller man kanske (nä , hans mogenhet når nog inte riktigt den grad den borde för det) har nu fått för sig att skicka en invite till hans event, som då är hans 21-årsdag . Jag kan inte förstå VARFÖR han skulle vilja ha mig där då vi uppenbarligen inte kom överrens sista gången vi träffades, och jag förstår inte heller varför han TROR att jag skulle vilja komma? Detta är en person som så fint har blivit nämd till "bög" framför sitt namn i min mobil, så nära mitt hjärta står han . Så tack, men nej tack, jag har ingen lust att "attenda" din födelsedagsfest, för jag är inte ett dugg intresserad av att fira något som har med dig att göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback