Ibland går tiden fort, nästan alldeles för fort. Ni vet när man sitter och tänker ååh kan det inte bara bli den dagen, den tiden - man behöver knappt göra det, för tiden praktiskt taget springer iväg och det enda man hinner med är saknad och knappt något annat. Och det känns som igår vi ringde in 2009, och nu är det redan slut. Känns lite konstigt, lite sorgligt samtidigt som jag känner mig otroligt lycklig över att få ett helt nytt år att fylla med exakt vad jag vill fylla det med. Och jag har sagt det förut, jag har SÅNNA planer för nästa år och även om inte allt slutar exakt som jag hade tänkt det så tror jag att det kommer vara helt underbart .

Trots min kärlek till 2010 så har faktiskt 2009 hittils varit det bästa året i mitt liv, jag har upptäckt så mycket nytt, utvecklat så mycket gammal, träffat underbara människor, lyssnat på underbar musik, och upplevt kulturskillnader. Jag tror jag är skyldig världen ett tack, för på något sätt är det världen som bestämt det här årets öde, och det blev bättre än jag någonsin kunde föreställt mig, så tack käre värld för ännu ett år vid liv på dig. Det uppskattar jag .

Picture spam of 2009.



























Gott nytt år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback