EPIC!

Hahahah måste bara nämna att jag har värsta epic konversationen med Christel och Annelieke på twitter. Jag och Christel började prata om att vi skulle vara lika hardcore som Destine-Tom naken, och nu har Annelieke hoppat in i konversationen och än så länge ser det ut som att vi tydligen ska ta naken bilder på oss och skicka till dem, eller något liknande. På något konstigt jävla vänster är det tydligen det som är att vara lika hardcore som Destine.
Stackars pojkar kommer vakna upp till cirka 20 tweets från tre små tjejer, tror inte att dem kommer bli såååå ledsna dock, men man vet aldrig, some people are different.

Skönaste kommentaren:

Broccolieke, @Saaaandra @ccrystallclear : i don't want to pose naked ONLINE. it has to be for a selected group of people, not for the entire world.

Ccrystallclear, @broccolieke: That also makes it in to a selected group. Isn't it?

Sen lite senare diskuterar vi vem som ska ta vilken kille.

broccolieke, @Saaaandra @ccrystallclear : and where in this conversation did I end up with skinnyleg?

Det var länge sen jag garvade så här mycket, satan vad jag älskar dessa brudar, helt underbara!
Förövrigt fick Annelieke just för sig att tweeta en bild på sitt sår till dem, så här ser det ut :



sexy huh?

Hahah , jag kommer nog helt ärligt dö här ...
Fy fan ... det blir ju härligt när hubrecht sätter sig vid datorn imorn har läser att vi tydligen kommer klä av oss nakna efter dem och spendera natten med dem, på typ 20 olika sätt. hahah this has got outta hands...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback