♥ forget about me

Om ni bara visste hur mycket jag har kämpat med den här jävla Destine-bilden nu. Var precis att fylla i MAAAAASSA stora bokstäver med en bläckpenna när jag insåg att jag faktiskt kunde skriva in det på datorn, vänta tills imorn och låta mamma skriva ut det på jobbet, klappat och klart. Hälften av sakerna är praktiskt taget klara, tog Hubrechts tips att ta med svenska flaggan . Ni förstår förmodligen inte alls vad jag pratar om men men för den som faktiskt har lite livsvilja finns det överst på Destines hemsida. Nej jag tror jag gör en klassisk kvällstradition, ger er en bild på en sjuukt snygg kille och sover sen (efter några timmars vakenhet och tittande på samma avsnitt av Two and a half men vill säga.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback