♥ future love

How many people can do it like me? Zero.



Min faster gav mig världens mysigaste halsduk i julklapp , Martina du skulle ÄLSKA den! Du måste känna på den när du kommer hem sen, den är helt magisk. Fick ett mycket fint halsband också. Måste säga att jag är mycket lycklig över att jag fått så där hyffsat mycket smycken i år, jag har velat ha sånna saker jättelänge men inte förmått mig att köpa det själv. Så nu kan jag vara en glad flicka 2010! Om Martina nu bara kan övertala sin pappa att hon ska få åka till Holland och jag lyckas övertala min mor om att en tungpiercing är det perfekta för mig (SKITEN GÅR FÖR FAN ATT TA UT) så kommer året bli så där helt underbart.

Jag tror aldrig jag har längtat efter ett nytt år så här mycket.
 2009, du har varit underbart men det är dags för dig att lämna plats till något som kommer att bli ännu bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback