♥ Hello, Jack.

Jag och min fruga Linnea begav oss till den slaskiga huvudstaden en stund idag för att se om vi kunde göra lite shopping. Så mycket shopping blev det väl inte för min del men förövrigt har jag som världen sista örhänges oskuld blivit av med den, så det känns ju hyffsat bra i alla fall. Nu måste jag dock vänta fyra veckor innan jag kan byta de fula plupparna mot något gulligt Jag och Linnea panikade lite över tungpiercing också, bara lite liiiite. Eller helt ärligt fick jag snarare panik när jag tänkte på att en lång metallgrej ska stickad rakt igenom min tunga och göra den dubbelt så tjock i några dagar, det känns mycket lockande ..  Självklart övertalade Linnea mig att trycka igenom hennes nya töjning också, tro mig det var nog det värsta jag gjort på länge! usch usch usch när jag tänker på det, kändes helt vidrigt! var i alla fall inte jag som fick känna smärtan så något bra , haha!

Nej, nu ska jag planera färdigt bilden som skulle skickas till Destine och försöka se om min mor kan samtycka till att vi gör popcorn och kollar på film ikväll. Oh yes, I'm going to cry!

Imorgon ska jag hem till my baby Malin, malin malin maliiiiiiin !


Kommentarer
Postat av: Malin

mig mig mig !!!!!! :'D <3

2009-12-28 @ 17:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback