I ♥ hotties

Jag tror att Isabelle hade lite svårt att förstå min dragning till pojkarna från Destine. Hon erkände i och för sig att Tom såg bra ut, men ingen av de andra. Och helt ärligt har jag svårt att förstå hur man inte kan tycka att Laurens är snygg. well well smaken är som baken säger man väl?

Nu är det så att jag har dreglat över snygga pojkar (inte bokstavligen över dem, utan snarare till dem). Så för min egen skull, får ni se bilder på några av mina absoluta favorit pojkar, so hot I melt in their presence.  Och folk säger att jag gillar gubbar?  pssssht.

 
 
 
 
 
   


you liiike? haha.







Kommentarer
Postat av: Isabelle

haha nej dom ser inte bra ut alls! Men någon måste ju gilla de lite mindre snygga killarna också, så det är ju bra att du tar på dig det sandra!

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback