in a dead world

Ungefär 5 minuter kvar tills Valencia inleder en extremt viktig match mot Genoa.
Snön yr som satan utanför och när jag hoppade av bussen i mitt lilla Haninge låg snön långt upp runt mina vader.
Jag och Martina Hollands-smsade lite idag, I'm excited, I am so freaking excited. Ni kan inte ana. Det där landet alltså, det är helt förhäxande, och språket! Hur kan ett utav världens förmodligen fulaste språk förvandlas till något som låter så underbart härligt, ett evigt mysterium skulle jag tro. Men tack för inspirationen kära land.
Det är nu;
2 dagar till Christels födelsedag
7 dagar kvar till julafton
14 dagar till nyårsafton
56 dagar till vi ska åka till Holland
58 dagar till vi ska se Destine i Rotterdam
59 dagar till vi ska se Destine i Arnhem
Nästa år kommer bli pretty fucking amazing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback