irrelevant.

Bruce musik spelas i mina öron medan jag och Christel diskuterar vårat träningsprogram. Planen är väl att jag ska hoppa hopprep om en liten stund. Just idag lyckas nyheterna dessutom vara extremt tråkigt, och twitter är tråkigt, msn, facebook, är allt helt enkelt lite tråkigt idag? Boken har jag inte heller läst klart och några vidare planer på att hinna läsa hela har jag väl inte heller, vi får se hur det går, har ju trots allt lovat min mor och min faster, men det skulle betyda att jag skulle läsa lite mer än 100 sidor idag, att tilläga är ju att det är en engelska bok ... hej då denna natts sömn.

Jag tror jag ska gå och känna mig lycklig över att kända musiker i Holland faktiskt kommenterar Toms status på facebook om vår låt. Sånna saker får mig lite lycklig i ögat, jag kanske kan ta och skaffa mig en karriär i Holland snart, är ju på god väg med allt vad kontakter har att erbjuda.

Nej, den här kvällen har nog mer att bjuda på en ett extremlamt blogginlägg och ont i magen.
puss hej då mina små vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback