♥ it's christmas time.

Och så var årets julfika över. Fikan med farfar avklarades rätt fort och sen tog jag en promenad med vovvsen innan Tina, Nenne och Kevin kom. Jag tror jag har fått pussar nog av min kusin för att klara mig i ååååååår framöver! haha, han är allt en liten sötnos. Det blev lite paketutbytning också och jag fick det gulligaste armbandet ever med små berlocker som fanns för olika betydelsefulla fenomen i mitt liv.
Nu väntar jag på min käre kusin som ska komma hit med sina två vovvar så jag kan bli lite glad och få spendera kvällen med hundar som är normalare än vattenbjörnen (haha ja, jag längtar efter min kusin också såklart.)


Imorgon är det julafton, förstår ni ? JULAFTON, redan.
Det är nästan så att jag börjar fundera på om tomten kom tidigt i år och betedde sig kriminellt och snodde en del av våran tid, tror det är enda logiska förklaringen till att tiden har fått så fort ..

Tänkte lägga upp lite bilder men så blev det självklart inte eftersom bilduppladdaren gör så att inläggen hänger sig, sorligt men sant, kommer så fort som möjligt. Nu ska jag äta en klassisk Söderbergs-middag vid jultid, tunnbröd med gravad lax och med julskinka!

puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback