I've got nothing left for this one

Vet inte vad jag ska säga när jag har sett den film som jag precis har sett.
Jag blir så sjukt arg, besviken och helt jävla förkrossad, skulle lägga ut den men vill inte att någon ser den och sen ångrar sig för hur fan man kan behandla djur så är helt jävla ofattbart.

En kille, från Litauen tror jag det var, fick enligt honom en lysande idé. Denna idé bevittnades och bevarades av hans två vänner som filmade. De tog med sig en hund till en bilväg, ovanpå en bro, skrattar lite, filmar, går längst bron och kollar så att ingen kollar ut genom bilarna, och kastar sen hunden över kanten. Att tillägga kan vara att det var lite mer än 15 meter ner, och att hunden dog. Och det var fan det värsta jag har sett på länge, hur kan man göra så mot ett djur? Han bara bar den under armen lyfte upp den och slängde ut den ... Jag förstår mig inte på vissa människor. Helt ärligt är jag glad över att han förmodligen kommer bli dödad snart, hans namn är utlagt på facebook, och det finns människor som inte är lika nådiga som jag när det kommer till sånna här situationer.
Och tack för det för vissa människor förtjänar inte att leva.


Kommentarer
Postat av: Malin

åh jag har också sett den :'/

Det är sinnessjukt vafan !

2009-12-08 @ 01:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback