jDESiuryoewr743q6483q74839

Det måste vara något allvarligt fel på skolsystemet idag..
Jag fick G på mitt psykologiprov (och nu låter det som att jag inte är nöjd med det men det var jag förövrigt för tillfället då jag inte ens hade läst häftena vi hade prov på för att jag var sjuk). Jag hade alltså ingen aning om vad vi skulle ha prov på men duktig mproviserare som jag är knåpade jag ihop ett prov ändå som jag då lyckades uppnå det magiska G:t med. Problemet är då att jag hellre vill ha högre betyg, så att jag faktiskt kan visa att jag kan bara jag inte är sjuk heeela veckan innan provet så att jag inte pluggar alls. Men får jag göra omprov? Nej. Får de som fick IG på provet göra omprov? JA!  Va fan är det? Så... om jag alltså hade varit SÄMRE på provet hade jag kunnat uppnå högre betyg för att jag hade kunnat göra om det på omprovsdagen. Grattis. Tack för heads upen Harry, nästa gång ska jag helt enkelt vara sämre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback