kväll & destine (igen)

Min mor hade köpt Flickan som lekte med elden när jag kom hem. Och efter att Tove ÄNTLIGEN åkte ur Idol och Erik och Calle gick till final tyckte jag att det kunde bli ett bra avslut på dagen att se den. Jag hade fel. Den var sjukt bra, men jag är grymt lättskrämd så självklart kommer jag inte kunna sova nu. Lindrar mitt lidande genom att kolla på en tecknad Sune på Cartoon Network, fredagsnöje kallas det.

Resten av mitt fredagsnöje bestod väl av att skriva ännu en sån där konstig låt om Destine, denna är dock både privatare och personligare, massor med namn inblandade så vi kom fram till att vi inte kommer dela med oss av den till pojkarna i bandet!

Avslutar dagen med en bild på en av mina favoriter. pusspusspuss, han är sjuuukt bäst.
L.T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback