♥ Letter to the editor



Och gissa vad som kom med posten idag?
Mitt julkort från en av världen bästa holländare Annelieke! Hon lovade att hon skulle skicka ett för att hon hade supersöta kort, och det hade hon uppenbarligen, gullegull nalle!

Hon hälsar förövrigt till hela Tilburg-gänget så ta år er kära människor!
Awwie, stuff like this brings me closer to Holland. Blev förövrigt klar med min Destine pic igår, tyvärr så tänker jag inte lägga upp den , i alla fall inte än då den är så där halvt ... hrm ... misslyckad, haha . men det är tanken som räknas eller hur ?

Nä, hunden håller på att bli galen för att han är uttråkad, så nu ska jag och min mor bege oss hem till mormor och morfar så ska vi busa lite med vattenbuffeln, yäy, det är ju bara cirka 700 minusgrader ute så det lär ju bli mycket mysigt. Jag bloggar väl förmodligen senare om jag mot all förmodan faktiskt kan röra fingrarna. puss så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback