♥ my last serenade

Låt mig berätta om en liten vän jag har. Namnet är för tillfället oviktigt så låt oss bara kalla honom för bästavän. Den här personen är faktiskt bara en msnvän som jag aldrig träffat men som min kära Malin förmodligen är så där mycket bra kompis med! Jag och bästavän pratar om alla möjliga saker och det är en vääldigt bra person. Och tillsammans med några av sina andra vänner har bästavän en msn och där brukar jag prata med honom, vi kan även kalla honom för dude 2 om så önskat. Just det namnet låter ju lite okärleksfullt men så är verkligen inte fallet. En mycket söt pojke (inte utseendemässigt menat) som förgyller flera av mina sena kväller/nätter med sitt sällskap och som aaaalltid har något bra att säga när jag helt har tappat mitt förstånd :D  

Och yes, han har tjatat på att jag ska skriva det här inlägget, och jag lovade att skriva det så att han hann läsa innan han däckar (sen får vi se om det blir så ändå!). Det är så vi delar våran kärlek, haha!  pussssssss.


Kommentarer
Postat av: dudes

naw fett sött ^^ haha.

2009-12-19 @ 01:57:32
Postat av: bästavän/dude 2

awhi bästavän :') <3

2009-12-19 @ 01:58:51
Postat av: Malin

haha fyfan vad mobbade dudesen är ! ,Vadå tvinga dig att skriva ett inlägg, han vet väl ändå att du gillar honom :D haha !

Faaail där grabbar, faaail! ;)

<3

2009-12-19 @ 02:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback