new found glory

Ibland undrar jag om jag älskar mig själv för mycket, eller det kanske inte är möjligt ? Det är klart att man ska tycka om sig själv, men ibland går jag nog till överdrift. Tänkte lista upp några saker som jag tror kan ha lite med för mycket egenkärlek att göra, som jag tyvärr gör väldigt ofta ...

- En av de få bloggarna jag läser är min egen. Oh yes, jag läser min egen blogg, varje dag, och då menar jag inte medan jag är inloggad på bloggen, utan när jag har tråkigt eller bara känner mig sugen på att läsa något  söker jag på min egen blogg och läser igenom inlägg efter inlägg. that's how perfect i am.

- Jag förväntar att ingen ska sätta sig bredvid mig på bussen. Dock ser jag ut som världens stonehearted biatch på morgonen så oftast får jag åka själv, men vis några få tillfällen får människor för sig att de ska sätta sig bredvid mig på bussen, och då är det ord och inga visor. Det chockar mig otroligt mycket, det finns ståplatser reserverade för alla utom mig, tack så mycket.

- Jag och Linnea undrar ofta hur fula människor kan få för sig att de kan gå i närheten av oss. Vi har våran egen plats där vi går och bjuder in dem vi vill, det finns andra ställen att vara på för alla andra.

- Jag njuter av att prata om saker som jag vet att andra inte gillar. McFLY, Destine, Hitler, you name it. Jag har en förkärlek till att prata om saker som folk irriterar sig på, I'm control at that moment and I love it. Vissa saker kan man helt enkelt inte mäta sig med, alla i min klass vet vilka McFLY är, och många av dem vet namnen på alla medlemmarna "men självklart hatar de dem och vill inte höra när jag pratar om dem." sweethearts, med tanke på att jag kan prata om vad som helst och ni till slut lär er det så funkar det tyvärr inte så.

- Jag tycker inte det är konstigt att skriva den här listan för att den är så uppenbar. För min del är det självklart att jag förtjänar en sån här lista. Det får gärna uppfattas som bitchigt för min del, om ni skulle se mig ensam på väg till skolan en morgon med musik i mina öron skulle ni nog klassa mig som bitch!

Låt oss säga ... det är vissa saker man ser som perfektion, och jag är verkligen inte perfekt (haha bara för att jag är lite ego är jag inte dum i huvudet!) däremot anser jag att jag bara är liiiite bättre än många andra. Och sån är ju tyvärr sanningen, vi haninge-bor har det där lilla extra. förutom ni söta människor i es2t, ni är fan ganska perfekta ! (hrm, det finns plats för undantag).




Kommentarer
Postat av: linneaa

"- Jag och Linnea undrar ofta hur fula människor kan få för sig att de kan gå i närheten av oss. Vi har våran egen plats där vi går och bjuder in dem vi vill, det finns andra ställen att vara på för alla andra. " Hahaahahahha sooo true ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback