♥ numbered days

Snön hindrade mig från att åka till stallet idag, mamma ville inte köra i stormen och jag skulle inte hunnit med bussen. Vi skulle i och för sig bara ha promenerat, men när jag inte är hos min bebis så saknar jag det, hur envis och hur kallt det än är, han är en söt söt ponny.

idag kan man även säga att det är eran favorit dag, det är nämligen Valencia match! (antar att ni förstår ironin med favorit dag ..). Silva är ju långtidsskadad och Mathieu lika så, Marchena blev skadad förra matchen och tydligen har Pablo blivit skadad efter den också. Det här kommer bli SÅ roligt ... och vi måste verkligen vinna, verkligen verkligen verkligen. 2 poäng efter Sevilla i ligan, vi kan inte hamna efter dem! Amunt los Ché!

Nu är det dags för att ta min 20e chokladbit ur kalendern.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback