puss?

Var har min blogginspiration tagit vägen idag? Tror helt enkelt att det är så att jag inte har något att dela med mig av som ni är intresserade av så kan lika gärna låta bli, i och för sig är det här ju min blogg ... men det är helt enkelt så att jag inte har något jag vill att ni ska veta just nu .. Jag berättar mina innersta hemligheter för käre Christel på msn, hon har blivit en fin vän den där holländskan, inte bara i prat om Destine och McFLY, utan massa annat också. Det känns kul, jag älskar vänner från andra länder.

För att fylla ut mitt extremlånga inlägg får ni se en bild på våran supergulliga ljusstake i fönstret (ignorera den konstiga saken som råkade hamna på bild...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback