random?

well well. intressant kväll. ska snart dra mig hemåt från robin och få lite slaap, haha. överdrivarN as usual. men men, vissa människor har ju helt enkelt den dåliga vanan att tro att jag faktiskt bryr mig, som tur tror inte jag det så jag behöver inte missuppfatta mig själv, hehe.

menmen, imorgon blir förmodligen en trevlig kväll, och efter att jag har fått lite sömn inatt kommer jag nog också att vara trevlig. Just nu är det Rob schneider på tv (ursäkta min stavning på hans efternamn) -- och ja, tack jag är medveten om hur extremt tråkigt det här inlägget blir, men har man inget bättre att skriva för att några går iväg och blir sura på varandra så är bloggen det bästa man har. haha.
ska återgå till den här extremt sjuka filmen och vänta på att robin kommer in igen så att jag hinner säga hej då innan jag går. Har ni haft en rolig fredag?

puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback