randoms.

Idag känns som en halvt lyckad dag, förutom det faktum att jag för en gångs skull är trött och tveksam till om jag orkar plugga, men psykologiprov imorgon så det är bäst att jag lägger manken till, haha.

Förövrigt så kommer min flicka Stina to the big town på fredag och umgås självklart med mig, det har varit alldeles för lång tid, skulle chansa på att det blir catching up, chips, godis, McFLY, skratt och galen dans? Think I can find the "midnight workout"-video somewhere, haha!

Mitt brev till min älskade på andra sidan Atlanten är klart, det känns som att jag skulle vilja skriva 20 sidor eller någonting, men dels får jag skrivkramp och sen skulle jag inte ha råd att betala så mycket porto, haha! Men hur som helst, I miss her, love her, and wrote to her.

Tror jag tänker spendera kvällen efter Desperate Housewives med att lyssna på lite In Flames, UnderOATH och Kings of Leon samtidigt som jag läser lite psykologi och filosoferar om livet.

Vet inte om Sebbe läser min blogg så ofta men tänkte lägga in en bild på mitt underbart vackra lockiga hår (skämt åsido) då jag lovade att han skulle få se det men tänker inte begå officiellt självmord genom att gå runt med det i skolan! Så here you go my dear ;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback