reinventing your exit.

Jag kan tänka mig att många som läser min blogg tror att jag är ganska insnöad på endast två band, för tillfället McFLY och Destine. Men sanningen är den att jag har en väääldigt blandad musiksmak, och det finns några band/musiker som betyder mer än andra för mig. Jag tänkte dela med mig av en låt utav ett av dessa banden. Tyvärr inte den officiella videon då ljudet är så fucking lågt på den. men hur som helst, underbart band, underbara låtar, och jag har så sjukt mycket minnen från det här bandet, dem kommer alltid ha en del av mitt hjärta. Många av er kommer förmodligen inte gilla dem men hur som helst lär det väl finnas nån jävel som har lite vett i sin musiksmak. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback