♥ Rockstar

Det fanns ett band jag är mycket förtjust i. Texten till en av deras låtar är så underbar, det är helt sjukt, jag kan inte göra annat än att le när jag tänker på hur klockrent de gör den. Och brittiskan, HERREGUD den brittiska accenten, helt underbar, om ni bara kunde höra i ert huvud hur Dave säger ass så skulle ni vara lyckliga personer kan jag nästan lova. Det lär inte finnas några misstolkningar om att det bandet var amerikanskt, eller något annat för den delen . Och nu finns dem inte längre, i alla fall inte tillsammans, det är tråkigt, mycket tråkigt. Dem var grymt talangfulla och hade en av de bästa front männen jag någonsin sett live. Hur som helst var poängen att jag skulle dela med mig en del av deras text till Rockstar, bara för att den behöver det. Eller så behöver jag det, eller kanske helt enkelt världen. Den är bland det bästa jag vet.

Tell me more
About your life
Drinking crates full of stella
Go home and beat up your wife
Man you're cool, but guess what
I could rock rock your ass off

Sorry mate,
But I don't get what you need me to do
So I'd just get down and beg
I don't care
Cause guess what
I'm gonna make it


Det har ju trots allt gått 4 månader sedan the break up, men jag vill ändå passa på att säga ett extra tack. Till allt som de har gett mig med sin musik, och en stor dos lyckoönskningar till alla i bandet, och speciellt till Dave, bara för att han har något alldeles extra. Rest in peace Reemer. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback