shooting stars

Och vad har jag för planer ikväll? INGA.  vet inte vad det är med mig, känns som att jag inte har gjort nånting på helgerna i typ ett år nu! Tror dock att jag även har svaret på det, sverige är så fucking jävla tråkigt. Det är verkligen så, varje fredag sitter jag och funderar på om jag ska orka hitta på något eller inte, och sen inser jag att nej sverige är för tråkigt för att överhuvudtaget kunna underhålla mig så det är ingen idé att jag ens försöker ..

Så drömmer jag mig bort till England och Holland ett tag, och känner mig lite lycklig, och inser att förmodligen ingen av mina helger kommer att vara roliga förrän i februari, ni tycker det känns lite fail eller? nej nej.
Jag antar att livet förmodligen är så när man inser att landet man har fötts i är lite för präktigt, lite för lamt, och lite för jävla dött för att kunna hitta på något vettigt att underhålla sig med, punkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback