songs and loss.

Hahahah , och vad ser jag när jag går in på facebook? Kollar lite randomligt på Toms profile, (vem tackar nej till att smygkolla på en megasnygg kille lite då och då?). SJÄLVKLART har han länkat till våran youtube-film och skrivit "WTF!? :D" efter, haha, well well ... som Christel och jag diskuterade innan - han borde lägga märke till oss nu ? svar, yes he has!

Jag trodde förresten att jag tappade bort en mycket kär ägodel idag, letade överallt i teatersalen och blev sjukt nervös, jag höll helt ärligt på att börja gråta. En del av mitt hjärta skulle försvunnit om jag hade tappat den, jag fick den av en person som alltid kommer inneha en del av mig. Som tur var hade den inte flugit av mitt finger som jag varit rädd för, den låg begravd under någon annans kläder och jag hittade den igen, en suck av lättnad och min dag kunde gå vidare.


tussekissen fick vara med på bild också (fick och fick, inte fan flyttade hon på sig)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback