songsong.

Nu har jag en mycket trevlig nyhet att berätta för er.
Dels har min mor bakat massor av goda julsaker så nu är det jul jul jul !
Men, den trevligaste nyheten jag tänkte berätta är att jag, Annelieke och Christel äntligen är HELT färdiga med texten till våran låt, det var bara en liten rad som behövde ändras och nu är den perfekt. Så det som gäller nu är att spela in den och sen skicka den till den väntande Hubrecht, som förövrigt är vårat största fan.

This is going to be awesome, jag ger er en liten sneakpeak så får ni läsa hela
 (eller höra om det blir en sån där youtube-video) .    Ni får läsa en del av min bit så avslöjar jag inget av de andras delar, haha, not that I think they'd mind men anyway.

"a sandwich so hot and a photo shoot that’s all
they want, It’s creeping up inside
and Hubrecht, he can join us
"

There you go, bit av refrängen, kan ju vara bra att tilläggas att den ska sjungas med andra halvan av refrängen av Destines låt Stars, annars blir det inte så mycket sense. texten blir ju så där halv lam för att den ska passa låten, men men, jag tror att dem kommer älska det, det blir en fot in i musikvärlden för framtiden, hahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback