♥ survive

I forgot to say out loud how beautiful you really are to me

Ibland känns det som att människor kan sjunga något som verklgien går rakt in i hjärtat på en. Texten och musiken från låten över känns helt underbar, otroligt vackert.


Hur som helst. Mina ögon fick besök utav John Blund tidigt idag, jag höll på att somna vid 8 medan jag kollade på Saw VI. Förövrigt ska jag ALDRIG se på skräckfilmer själv, det kan ju Malin som pratade i telefon med mig igår under kvälls hundpromenaden intyga. Jag hade stoppat en kniv med öppet fodral på höger sida i bh:n, eftersom jag är vänsterhänt var det mest praktiskt eftersom jag förmodligen skulle dra den med vänster. Jag tog ett band och knöt en kniv med öppet fodral kring magen. Sen vet man aldrig om kidnappare hittar dessa fort, därför stoppade jag en fällkniv i strumpan också, och självklart hade jag med mig en ficklampa ifall jag skulle bli förd till ett mörkt rum. Och allt detta för 10 minuters hund promenad ... Jag börja sakta men säkert inse att jag kanske faktiskt är lite mörkrädd?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback