♥ the return

När klockan börjar närma sig 12 och jag fortfarande pluggar spanska börjar jag inse att jag näästan har pluggat mer den här terminen än förra, och ändå har sämre betyg, hur går det ihop? Förra terminen pluggade jag inte alls, jag orkar nämligen aldrig, men den här terminen har jag faktiskt försökt göra det och har det hjälpt? inte ett dugg.

Ikväll är förresten en sån där kväll där jag faktiskt känner mig lite lycklig, dels känner jag mig lite trött så jag kanske kommer kunna somna tidigt ikväll, jag har hällt i mig en hel kanna himlagott-te och lyssnar på en helt underbar låt med ett, för min del, nyupptäckt band. Jag har gjort klart ett bildspel som en liten julklapp till en kär vän och har haft ett tänd vaniljljus på bordet. Det kvalificeras som en mysig vinterkväll i min bok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback