The sandwich song goes official.

Kommer ni alla ihåg låten jag pratade om att jag, Annelieke och Christel gjorde? (Självklart gör ni det , det var ju typ igår.) Hur som helst fixade jag ju lyrics till den och la idag upp den på youtube för att skicka länken till Destine. So far so good, inga visningar på 2 timmar, vilket jag inte förväntade mig eftersom att meningen var att bara Destine skulle se det sen, och med andra ord Hubrecht eftersom det är han som läser alla replys. MEN. sen ser jag en tweet från Destine och tänker finally, dem tweetar inte så mycket när dem är på turné. Självklart felläser jag och ser "haha we just watched this movie with tom" och min hjärna ställs direkt in på oooh Tom i en video, yes please!  Klickar och VAD ser jag? Jo youtube kommer upp och över videon står texten "The Sandwich song (remake of Destine-Stars)" , jag ba hang on, är inte det här våran låt? och oh jo, sant som det är sagt, det var det ... självklart stod det inte att filmen var MED tom utan OM tom ... Och att dem uppenbarligen har bänkat HELA bandet och sitt crew framför dem, gör det hela så där mindre kul ... att vårat visningsantal ökar med ungefär 10 pers/2 minuter och folk kommentarer, underbart. Bortgjorda för all framtid, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback