time waits for no one

Kom på att jag tänkte ta upp en sak som jag verkligen hatar, och ja, då menar jag verkligen HATAR. Inget prat om gillar lite mindre eller ogillar utan det är faktiskt något som jag känner stark avsky för. Och det är folk som säger att dem "inte bryr sig blablabla" när man pratar om något som man själv tycker är viktigt. Jag vet att alla inte är intresserade av fotboll, McFLY, Destine och vilka länder jag vill åka till. men om allt jag vill prata om nu är så jävla ointressant VARFÖR ens umgås med mig? I så fall kan jag lova att det förmodligen finns människor där ute som kan hålla käften eller som har exakt likadana intressen som er, för inte fan behöver jag sånna kompisar i alla fall. Helt ärligt är jag förmodligen intresserad av 10% av vad mina kompisar pratar om, egentligen bryr jag mig inte överhuvudtaget om deras samtalsämne, men jag lyssnar av en anledning, för att de (ni) är mina kompisar och om ni har något ni brinner för som ni vill berätta så tycker jag fan att jag kan spendera 10-20-30 min med att lyssna på vad ni vill lätta hjärtat ifrån. Men det blir jävligt tröttsamt kan jag lova, för om jag då vill prata om något jag är intresserad av säger folk att det är tråkigt att de inte bryr sig eller vad som helst, och visst, gör inte det, men då kan jag också sluta lyssna och bara gå ifrån nästa gång någon av er nämner något jag absolut skiter i då eller? Jag vet inte om det är sånna kompisar ni har vuxit upp med, men det har inte jag, och de kompisar jag känt länge lyssnar, bryr sig, diskuterar och blir glad för min skull även om de egentligen inte har det minsta med det att göra. Och det är sånna vänner jag vill ha, så orkar ni inte lyssna , säg det då så kan vi sluta vara kompisar nu istället för att gå och dra ut på något som ändå kommer att gå åt helvete. tack.



Kommentarer
Postat av: Malin

JAG ÄLSKAR DIG & jag finns alltid här för dig hjärtat, ALLTID :') <3

2009-12-15 @ 01:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback