VorstiusKruijff

Vad tycker ni om rubriken? Det är för övrigt Tom från Destines efternamn, säg det 10 gånger snabbt om du kan ... Haha alla dessa holländska namn gör en ju så där små förvirrad ibland, tog bland annat massor av tid för mig att lära mig Anneliekes namn, i Holland blev det "Christel och ... den andra tjejen!" haha.

Ledsen för spammningen om dessa pojkar, jag kan bara inte stå emot sen jag och martina började prata om det! Dumma sony bmg som har sagt att man inte får ta embed koden på deras officiella videos. Ja ja , jag tänker i alla fall dela med mig av en liten aukustisk radio-version av Stars! (sen att Tom faktiskt har med sin bas och gör så att den inte är heeelt aukustisk är ju en annan femma). Och kolla Laurens, så himla gullig, enda pojken utan instrument, tusse! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback