wowtsie. ♥

Idag har varit en mysig dag, äntligen har tråkiga Haninge täckts av ett lager knarrande, iskall snö. Jag fick nästan en liten tår i ögat när mitt nyplattade hår lockade upp sig när snöstormen drog tag i det, en del av olycka för att jag precis spenderat en halvtimme med att platta det, men även av lycka när jag insåg att det nu blir lockigt på grund av snö och inte regn längre. Då känns det helt plötsligt ganska okej igen.

Jag hittade hur som helst några bilder från våran tjejmiddag i lördags på mobilen som jag har varit duktig nog att ladda in, tänkte dela med mig av några till er. Ursäkta den megabra kvalitén, mörkt rum och mobilkamera är inte den bästa blandningen för lyckade och skarpa bilder precis. Ni känner förmodligen igen er. 

 

 
 
 


Kommentarer
Postat av: Isabelle

haha måste jag alltid se så störd ut... =P <3

Postat av: linneaa

den där tjejen längst ner till vänster.. försöker hon flyga eller ? jävla cp

2009-12-14 @ 18:06:11
URL: http://finastisverige.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback