Den nakna sanningen

Jag kan avslöja att jag idag har gjort något som står emot allt jag står för, något som jag aldrig trodde att jag skulle göra.
Jag använde en sån där korg som man drar efter sig på golvet när man handlar.
Jag hatar, nej förlåt, AVSKYR verkligen dessa vagnar, de är i vägen, de låter, är fula och får en att se allmänt missbildad ut.
Och ändå använde jag  en sådan, hur kommer det sig?
Tillfällig galenskap? Minnesförlust om hur mycket jag hatar dem? eller helt enkelt att de är avändbara?
Nej, stryk det där sista, för så kommer fallet aldrig vara!

Hur som helst sitter jag här i soffan och ser på Sex and the city, väntar på att det ska bli dags för att göra spagetti och köttfärssås och funderar på vad jag ska skriva i McFLY-bloggen idag, om något inlägg behövs.

Ha ett bra lov till alla er som har det nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback