Utkast: Jag har ...

Jag har tänkt att jag i alla fall ska bli hyffsat aktiv i min blogg igen.
Har haft så fullt upp med McFLY-bloggen att jag inte har haft tid, men nu känns det som att det är dags igen.

Jag överlevde 'den hemska dagen' igår, vilket jag tror att många gjorde, filmkväll hemma hos Max hade vi, kollade på Djävulen bär Prada och hela baletten.
Nu sitter jag här och tänker att jag verkligen måste skicka mitt arbete till Leif, läsa min engelska bok och se till att jag och Stina kan åka och se McFLY den 1 Maj.
Om en vecka är det sportlov, välbehövt kan jag konstatera!

Bjuder på en bild som får, i alla fall mig, att bli världens gladaste.
Go Dannyboy!


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Hur vet du vad plånboksmannen heter?! :D haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback