Wonderful.

Dagen idag började perfekt kan jag ju avslöja, vaknade, för sent insåg jag direkt, och såg sedan ett sms från Linnea där jag insåg att jag glömt skicka in individuella valen som skulle varit inskickade för 2 dagar sen.
Och just nu kliar det enormt i min näsa och jag har ingen ork till att gå upp och göra te.
Dessutom har jag ont i min armbåge och träningsvärk i hela mina armar.
Det här bli nog tyvärr en klag dag gott folk.

Men den lär förbättras lite senare, shopping, bowling (?) och sådär!

Det är även fettisdag idag, så grattis till det, eller vad man nu säger.
Själv är jag hyfsat trött på semlor, tycker ni inte att man blir det snabbt?
Det är ju praktiskt taget bara grädde och bröd, och lite grädde.
Fast nu ska jag inte klaga, jag tycker ju faktiskt om semlor!

Heath fick även sin oscar, så grattis till världens bästa, och till hans dotter som nu kommer få  ha den i sitt rum, och som alltid kommer kunna se hur underbart bra hennes far var och är.
Rest in peace. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback