26.07.09

Har precis varit ute på promenad och haft djupa seriösa samtal med Linnea.
Som för övrigt bestämt sig för att dissa lunch med mig och Isabellen imorn, elakt elakt!
asch asch.

Veckolistan för min del;

Måndag: Luncha med Isabelle.
Tisdag: McFLYkväll med Martina, Nate och Rudde hos moi. passa mac !
Onsdag: hmm, no plans yet.
Torsdag: Umgås med min fru.
Fredag: -
Lördag: Plocka svamp med Tina?
Söndag: Ridning.

Underhåll min onsdag och fredag?


Kände mig generös idag och bjuder på en bild på mig  och scoutväska, raoooowr!
Kolla tröjan med, kärlek kärlek kärlek!


Kommentarer
Postat av: linnea

Sandra, jag dissade dig inte ! jag hade no choice : o & Mcflykväll ? snälla sandra, jag tror nog jag ska ha en Lars winnerbäck kväll också ( haha) skämt åsido, du är snygg, nästan lika snygg som jag faktiskt ! :o love uuu <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback