Allt är bäst!

Idag har varit en mycket trevlig dag!
Först vaknade jag efter en underbar McFLYkväll med Martina, Nate och Rudde. Efter lite frukost och lite sånt gjorde vi oss i ordning för att bege oss in mot stan och ha picnick tillsammans med Moa.
Vi befann oss uppe på en topp inne i Vitabergsparken, och det var underbart väder (idag känner jag mig mycket filosofisk och det känns som att livet svävar på rosa moln, har nog att göra med allt McFLYsnack jag och Martina har haft!).

Sedan blev det grillning @ my place, härligt värre.
Är inte sommardagar för underbara?

Och till råga på allt så ser jag Danny Jones på mina ögonlock varje gång jag blundar, en flicka kan inte önska sig annat!


ohohoh, it's like perfection.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback