perfection.

Hade mycket trevligt med min fru i stan idag.
Vi var ooootroligt nyttiga och åt vegetarisk pizza i Kungshallarna och köpte likadana klänningar fast i olika färger, så söta är vi!

Förövrigt har jag och Linnea kommit på nya repliker att använda till de oturliga tillfällena man blir raggad på av konstiga blattar inne i stan, (och nej jag sa inte att alla var konstiga, men att just dessa är det.)
Konversation mellan oss och två random killar utanför T-centralen;

Killen: Hur gamla är ni?
Jag och Linnea: 12 och 13.
Killen: Va? näää. Nu ljuger du.
Jag: Nej det gör jag inte.
Killen: Vart bor ni?
Jag: Upplands Väsby, eller vi bor egentligen i Finland, den svenskpratande delen men vi bor hos en kompis i Väsby just nu, vi åker hem om en vecka.
Killen: Ey, varför leker ni svåra för?
Jag: Asså vi är ju svåra så vi behöver inte leka.
Killen, (pekar på sin kompis): Kan han få ditt nummer?
Jag: Nej.
Han: Varför inte?
Jag: För att jag inte kommer ihåg vad det är.
Han: Kan han ge dig sitt då?
Jag: Nej, jag har ingen penna.
Sen gick dem, woho!

Att tillägga är ju att vi småskrattade under hela konversationen och var totalt dissande, men a girls gotta do what a girls gotta do!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback