120609 - fika

Och inte längre än såhär överlevde min bloggpaus.

Jag och Kask hoppade in till stan och tog en fika (åkte buss&tunnelbana är väl mer passande egentligen).
Som de flesta av er säkert märkt spöregnade det, inte det man önskar sig mest en sån där mysigt fika dag kanske.
Vi befann oss på café 60 vid Rådis och för min del med en chokladbiskvi och fläderte, mycket gott, mycket gott.
Vi pratade om viktiga saker, exempelvis England, och jag vill dit, jag flytta dit, bo där, vara där, se på det, vad som helst, jag är förälskad i England.

Jag ska göra allt jag kan för att se till att jag kan bo där nästa sommar och försöka jobba som au-pair, det skulle göra mitt sommarlov och vara en sån underbar erfarenhet.

puss x

Kommentarer
Postat av: linneaa

sv; ohja, that's my brother ;D

Postat av: Mustafa

Så det är nu jag förstår vad innebörden av "british girls make swedish girls look ulgey [Ugglääääh]



:P

2009-06-14 @ 17:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback