Hospital puts family together

Philip är kul, läste precis hans kommentar, ha ha ha.
(eller så har jag extremt dålig humor och han är extremt tråkig, hmm?)

En rolig konversation utbröt på sjukhuset idag mellan min far och farmor, kort, men oslagbar.

Först kommer pappa in och farmor blir jättelycklig, både jag, Tina och Sirkko har redan sett att hon har en bit potatis kvar på läppen men inte pallat bry oss, skadar ju trots allt inte famor.
Pappa ser på henne;
' vafan! Du har ju nåt skit på läppen!' och tar bort det.

Sen innan vi skulle gå;

Farmor: (har precis pratat om hur underbara alla är). Och Ari ska vi inte ens tala om!
Pappa: Nej det tycker jag verkligen inte, jag måste upplevas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback