Funderingar.

Brukar ni promenera mycket?
Jag säger som Sam och Mark i en video med James Bourne 'don't laugh, it's not random'.
Jag och Stina har planerat att bli fit for fight till London,
vi äter bara nyttigt, håller på att göra en lista med vad vi inte får äta,
och vi har gått entimmes promenader både igår och idag, sedan har vi även planerat in prommisar tisdag, onsdag, torsdag, och söndag också.
Självklart går vi inte tillsammans, skulle ta en jävla tid om vi skulle pendla mellan Virsbo och Haninge varje dag.
Men vi pratar i telefon, och det är så sjukt skönt, att bara promenera, och prata om allt och inget.
Man får sjukt mycket frisk luft, man får motion, bra samtal och så mycket mer.
Kvällspromenader är det bästa sättet att tänka på, bästa sättet att reflektera över allt som hänt och allt man behöver tänka igenom.
Så underbart.



Och just nu önskar jag att någon kunde ge mig 1 maj och McFLY!
England kommer bli great, det kommer bli ännu bättre än så, det kommer bli bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback