Snabbis.

Jisses vad länge sen det var jag skrev!
Tänkte bara slänga in en snabbis eftersom jag snart ska rusha till bussen för att åka till Malin på Muskö.

Idag har lyckan nämligen lett mot mig, ni kan aldrig ana vem jag såg i stan idag !!!  LARS!   Duktiga, underbara, talangfulle Lars, ååååh lycka!
Får berätta mer om det sen.

Vi var förövrigt på Forum nånting nånting idag för att höra om förintelsen, inte det som hände i Tyskland utan hur man gjorde i Ukraina, det var väldigt spännande. Dock väldigt varmt, och efter uppenbarelsen Lars blev det väldigt mycket varmare där inne !
Men men, vissa saker får man väl offra, som möjligheten att bli nerkyld . haha!

Nä nu ska jag springa, ha en underbar dag.
Och för alla S:t Eriks elever, grattis som har studiedag imorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback