Änglar och demoner

Världspremiär idag av en film som jag kan tala om var jättebra!
Liiite smått förutsägbar, men ändå inte för mycket.
Och hela fyra snygga killar var med, tyvärr dog två av dem,och en av dem var mördaren ... men iallafall.
Så om ni inte var och såg den idag, pallra er iväg till en biograf och se den,
och NEJ att ladda ner blir inte samma sak, den var faktiskt mäktig på bioduken.
Mycket fint.

Jag och Linnea gjorde förresten bort oss för någon random tant idag också,
satt på tåget och börja dra oss i kinderna i fönstret (nej jag tänker inte gå närmre in på varför),
 tills vi såg att denna tant ler och sitter och kollar på oss.
Självklart, vad kan man förvänta sig när man sitter och gör massa konstiga miner på Stockholm södra?

Jag ramlade i trappan på Sergel när jag skulle twittra också, det är snart så att det där nästan börjar bli ett farligt beroende! Aja, det får bli morgondagens problem, nu ska jag dricka mitt persiko/mango te!
puss.

Kommentarer
Postat av: linneaa

haha, herreguud vad roligt det var med tanten utanför fönstret x) och du börjar be i trappan ;) hahah :*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback