Boobs or no boobs?

Idag hade vi ett viktigt, och konstigt nog väldigt återkommande samtalsämne i skolan, nämligen bröst.
Ingen är nöjd, alla vill ha större och allt vad det nu är.
Vad spelar det för roll egentligen? Jo, det spelar ju faktiskt en jävla roll.
Och inte som många tror, att det är för någon annan, killar eller något. För det tycker inte jag, jag vill jätte jättegärna ha större bröst, verkligen, det är något jag tänker på dagligen.
Men jag skulle aldrig göra det för någon annan, utan bara för mig själv.
Visst det handlar om skönhet, men om att må bra och vara nöjd med sig själv, inte att andra ska vara nöjda med mig.

Det finns väl ett gränsmått, för stort är för stort, men just nu är för stort väldigt långt borta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback