godmorgon

Att gå upp kvart i 11 är jävligt nice en tisdag kan jag tala om!
Eftersom jag är sjukt allergisk även idag har jag inga planer att gå på gympan (jag i likhet med många älskar inte när snor flyger ut ur näsan).
Så enda lektionen för min del idag, eller ja lektion och lektion, det blir nämligen att åka ut till Kärrtorp med klassen och hoppa in på Turteatern där och se hälften av 3:ornas slutproduktion. Idag har jag läst att "Team Stein" ska visa.
På fredag är det dags för "Team Alex" men den kommer jag tyvärr inte kunna se eftersom jag ska på Urskog med scouterna, vilket är en slags hajk. Helt sjukt eller hur? Men ja, det finns fortfarande scouter i dagens samhälle, och nej, vi gör inte eld och knyter knopar. Jag valde där även att nämna de två sakerna jag helt galet SUGER på när det kommer till scouting, förutom att läsa karta förstås. Tro mig, efter att ha lett min grupp in i en skog där det tog 3 timmar att gå 700 meter och vi kom upp i en kohage, så litar dem konstigt nog inte på mig längre.
hmm.


btw, ni som saknar ett beroende, så finns alltid twitter. More addiction than that you'll never find!
www.twitter.com/Saaaandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback