This day suck.

Dagen idag har varit så hemsk att jag har varit nära att avlilda i flera timmar.
Till en början gick jag upp i vanlig tid och var precis påväg att kliva på bussen när jag får ett sms  av Linnea som säger att vi inte har so. Nähä, går tillbaka hem och åker så att jag hinner i tid till matten, men självklart har vi inte den heller, och sen INTE teater heller, utan bara prov på resurstiden, som är klockan 2, KLOCKAN TVÅ, jag hade kunnat sova till klockan 12, men nej nej, istället gick jag upp halv 8 eller nåt.
Helvetes jävla skit dag.

Nu vill jag bara hem och vara med Martina!
En snygg kille skulle inte heller sitta fel.
Kan tala om att vi har en mycket fin sak av det motsatta könet i skolan som jag haft turen att se flera gånger idag,
sånt gör mig lite gladare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback